Ett år senare

Jag tänkte skriva lite smått här igen. Då och då. Nu har jag varit hemma i snart två veckor. Jag blev borta ett år. Ett helt fantastiskt år som det visade sig bli. Jag har ju bloggat lite under året, så lite har ni fått se vad jag gjort. Men inte allt. Tänkte göra en Melbourne-guide, kanske. Min guide då såklart, mina favorit spots. Eller, är det något jag vill hålla för mig själv? Är en egoistisk då? Nej, kommer vara schysst och dela med mig. Först måste jag bara lösa lite bild-problem. I denna stund tror jag dock att jag är den enda som läser detta. Tills jag berättar att jag skriver här igen.

En reaktion på ”Ett år senare

Kommentera

