Some new stuff

Helt kär i dessa culottes-byxorna från Zara. Köptes i fredags plus ett par likadana i svart. Perfekta och inte alls dyra. Från Zara fick även denna T-shirt förlja med hem

Perfekt om man gillar att ha på sig svarta kläder, så kompletterar den lilla regnbågen upp. Hade denna igår med svarta jeans, jacka och skor.

Ett par vita (jag tror dom jag varit blå en gång i tiden dock) Levis jeans från en vintageaffär. Tajta af men kan knäppa precis så kunde inte låta bli. Inte vågat använda dom än dock, att ha på sig vita byxor är väldigt risky ju. Vågar ju knappt sitta ner någonstans. Oh well. Även den rosa tröjan är relativt ny, från H&M. Love it. Some new kicks. Så bekväma. Och svarta. Var i behov av svarta skor. Mina stans håller på att falla sönder. Hål i sulan:( Så funderar på att lämna in för lagning eller köpa ett par nya. 

Har även samlat på mig lite sjalar. 

Och igår fyndade jag detta skal för ynka 2,5 dollar. Ja hörni, att handla är lätt…

Kommentera

