Sitter på ett bakery, rätt bakis, och tänkte skriva en liten ursäkt om min kassa uppdatering. Så, förlåt för det! Saknar faktiskt att blogga men det är inte så kul att göra det från mobilen. Kan säkert låna millies dator men då blir det utan å,ä,ö vilket blir lite halv jobbigt och inte så kul att läsa. Och sen har internet varit skit också. 

Iallafall; min mat jag precis åt var svin god. Satt fint. Ska betala strax och lunka runt lite. Behöver handla mat också till kommande vecka. Är dock lite taggad för jag vet vad jag ska göra för mat: varma sallader där fetaosten smälter och gottar sig. Broccoli och pumpa ska det finnas i samt zucchini. Sötpotatis också. Även lite pinjenötter kanske. Får se vad som är billigt på Coles. 

Så himla knasig men rolig kväll igår. Åkte till Siri och Andrea runt 8 och det blev tacos och tequila. Så jäkla smarrigt. Och sen lite bubbel på det. Ja, det blev ju körsbäret på glassen tror jag. Planen var att vi skulle ut och dansa, men vi kom aldrig längre än till deras uteplats. När klockan blev halv 2 så insåg vi att vi var lite för fulla för att gå ut. Men vad gör det. Vi hade det fint ändå. Så det blir en annan helg! Ångrar dock mitt beslut att dricka igår. Sprit och jag går inte hand i hand. Jag klarar vin, öl och bubbel. Men när alkoholhalten stiger då blir det inte bra. Skönt att jag vet det iallafall! Men så sitter man här bakis och får stå för sina handlingar. Hatar verkligen att vara bakis.

Är inte så bakis så aptiten är borta iallafall, skönt det. Puss och kram alla små läsare så hörs vi snart igen kan vi ju hoppas!

En reaktion på ”

Kommentera

