Den här helgen har varit sådär ”inte-okej-kall”

Har haft en trevlig helg må jag säga. I fredags så gick jag och Anna till ett mexikanskt ställe nära oss för lite drinkar. Har druckit bättre espresso martini och den andra drinken var inte god alls. Minns inte namnet, men god var den inte. Efter det mötte vi upp lite peeps på baren under oss och jag stannade till kanske 12 eller så. 

Och igår, lördag, åkte vi in till stan på dagen då jag behövde fylla på lite till mitt smink. Hade ju inte tänkt vara borta såhär länge så tog ju inte med allt. Det jag är mest ledsen över är att jag har en helt oöppnad foundation från mac hemma. Undra om den blir gammal? Den var ju liksom dyr. Aja. Sen på kvällen så gick jag, Anna och Rob ut. Vi hamnade på fyra olika ställen sammanlagt och alla med olika slags stil. Kan ju säga att det finns ganska många sätt man kan gå ut på här. Men det är kul! Massa olika människor. Värsta var en klubb som påminde om excet, fast med bara ”hiphop” musik. FÖR fulla människor. Fy. Fan. Vilka äckliga män(iskor) det var där inne. Tror att dom är Kanye eller drake som dom gör tappra försök till att likna genom sin dans och visar att dom mycket tydligt kan texten. Och att dom tror att dom kan tafsa på vem som helst. Vidrigt. Alltså ärligt vill jag inte att du tar mig på rumpan från ingenstans? VAD ÄR DET som ni inte förstår?! Vi var även omringade av typ tre ”par” som nästan hade sex rätt upp och ner på dansgolvet. Fast kläderna var fortfarande på. Hallå, gå hem? Så respektlöst tycker jag, ingen vill se eller ha två fulla människor nästan ha sex trilla på en? I ett hav av människor? Nej. Vi var inte där så länge. Men dansa till Rihanna gjorde vi allt. Älskar henne, så sjukt bra musik. Sen fortsatte vi kvällen tills vi landade hos Rob framför film. Slumrade till i kanske en timma och jag och Anna kom tillbaka till oss runt 9. Då gick jag och la mig. Skämt och sido, fast nästan inte. Somnade iallafall.

Resten av dagen har seriöst spenderats inne i säng framför film. Gick ut i fem minuter för att köpa kaffe, that was it.

I fredags satt vi på restaurangens mysiga bakgård. När vi gick igenom restaurangen och köket luktade det så himla gott. Tacos. MM! Måste det och äta. 

Nu ska jag sova. Har lite saker inplanerade denna vecka så deg blir kul!! Hajdo.

Kommentera

