Happy Humpday

Humpday är alltså lille lördag, har inget med ”hump” att göra som jag trodde det först betydde lol.

Vad har jag haft för mig sen sist då? Måste tänka efter. Främst har väl jag och Anna tyvärr hakat på Pokémon-tåget. Eller, vi spelar via hennes telefon för jag vill inte ladda ner det. Anna spelar dagarna långa asså så kul, hon är så stolt över sina Pokeis så hon skryter hela tiden. Sen har jag jobbat, käkat asgod pizza nere i baren, var ute och drack öl igår för i serien Marcella ( från skaparen av Bron så det var givet att den skulle vara bra. Är redan klar) där dricker huvudpersonen en kall öl väldigt ofta och det fick mig att faktiskt bli sugen på öl? Har ca aldrig hänt. Som jag nämnde har jag kollar på Marcella, tips! Sjukt spännande och bra gjord. Finns på Netflix.

Och idag då, handlade påväg från jobbet och då fick Cola och popcorn slinka med i påsen för som sagt är det Humpday. Det åts upp framför nya avsnittet av pll.

Kommentera

