Helgen som gick:

Fredag: jag jobbade och hämtade ut ett efterlängtat paket på posten som innehöll följande;

Sen åkte jag, Anna och Mille in till stan för lite drinkar. Den första baren vi gick till var riktigt ball. Typ som ett spökhus, eller iallafall vägen till toan och själva toaletten. Se själva;

Vi åkte hem ganska tidigt så jag och Anna slutade kvällen i sängen med godis<3 Alltså det var fint.

Lördagen spenderades på Ikea för att fylla på lite knäckebröd och kaviar. Och söndagen spenderades i stan och jag blev ett par skor rikare. Men har tagit det lugnt för har varit förkyld. Och godispåsen har jag och Anna verkligen ätit på hela tiden haha sååå den är slut. Men godis är ju till för att ätas.

Efter en mysig helg väntas nu en vecka med mycket jobb för en av grabbarna i köket är borta, puttsväck, så jag jobbade över idag och kommer börja halv 8 imorgon. Well, sånt är livet. Hejdå!

Kommentera

