På vagnen hem idag satt jag och reflekterade över att mitt hemma inte längre är på skogsgläntan utan i Melbourne, Australien? Temporärt såklart eftersom jag inte kommer stanna för alltid, men för nu. När jag skriver med mina roomies om dom är hemma. För det är ju vårt hem. Hur knasigt är inte det egentligen. Min så kallade tram (spårvagn) här är 96an vilket en av mina bussar hemma i Göteborg också var. Och den andra tramen jag kan ta är 11an, vilket är standard vagnen i Göteborg. Kanske meant to be. 


Update ang min kaffe-karriär: den är igång!! Börjat göra lite kaffe nu dom senaste dagarna. Det är mycket att tänka på så att allt blir rätt men övning ger färdighet so to say så får ge det lite tid.

Kommentera

