Nu dags för kaffe igen

Igår började jag dagen med ett spinningpass precis nedanför oss. Har inte cyklat sen innan jag åkte hemifrån så var ganska ringrostig. Fysjutton vad jobbigt det var. Men jag var inställd på en timma så när nervarvningen kom 15 minuter tidigare blev hela jag lättad. Så det var skönt att vara tillbaka hemma klockan 8.20! Sen runt 10 gick jag och Anna till Piccante och satt där i tre timmar och pratade bara. Jag hann med två kaffe.. Sen strosade jag runt på Brunswick st och shoppade lite. Alltså den gatan är så najs. 


Sen på kvällen åt jag, Zach och Steve middag på en japansk-restaurang för Steve fyllde år! Jag åt dumplings för första gången och det var såå gott. Sen gick vi till en bar och kvällen slutade ganska abrupt och konstigt. Men hade en trevlig kväll!

Kommentera

