Lördag

Denna veckan har varit väldigt bra! Jobbat till 2 men har ändå haft lite saker att göra på eftermiddagarna så det var kul! Onsdag aka Lill-lördag spenderades nere på baren med Zach, Mille och hennes vänner från England. Så trevligt så! Blev ett glas bubbel dagen till ära.

Och i torsdags så träffade jag Siri och Andrea som har flyttat hit nu också!! Så himla kul och dom är ju så fina. Vi träffades på ett cafe på brunswick st och satt där i ca 3 timmar. Verkligen såså trevligt. Så då bestämde vi att vi ville gå ut på fredagen, alltså igår. Så dom åkte hit igår då så satte vi oss nere i baren men vi blev sittandes där och bestämde oss för att gå ut en annan gång eftersom vi kommer ju vara här ett tag so no stress. Alla satt och gäspade också och med tanke på att det var 5 grader(!!!) så kändes det som ett ba beslut. Och jag kunde bara gå upp för trappan så var jag hemma. Gott det. Så himla kul att dom är här verkligen! 

Idag är det lördag och solen skiner igenom dom gråa molnen litegrann så jag tror det lutar åt en promenad längst någon rolig gata som leder fram till coles för måste handla lite mat för min kylskåpshylla ekar. Hoppas ni hade en bra midsommar där hemma i Svea!

Gillar dessa små sakerna på snap!

Kommentera

