Varit två rätt stressiga dagar på jobbet så var dödstrött igår och är ganska trött nu också. Haft ont i huvudet några dagar också. Så har helt enkelt inte haft så mycket att blogga om! Men nu är det fredag kväll och Harry P går på tvn. Det är Wine-Friday idag  egentligen men tror jag skippar det. Huvudvärk-värktablett-vin är nog inte så bra. Håller mig hellre till min Cola zero och funderar på att gå in till mig och kolla på OITNB säsong 4 som har premiär idag på Netflix!! Men just nu är jag lite upptagen med att pilla upp alla finnar jag fått i pannan pga fett-os på jobbet. Ugh, blir ju bara värre när jag pillar. Tror jag har något slags ticks för måste alltid pilla på finnar och plitor och liknande.


Har dessvärre inga spikade planer för helgen men vi pratade om att se Hitta Doris på söndag..! Gör vi inte det gör jag det själv, lol. Får väl sno ett barn först kanske så ser jag inte helt efterbliven ut.

Kommentera

