2 capp och cola

Kort och skln dag på jobbet idag. Eller alltså, man vill ju alltid ha det man inte har och tvärt om. När det är lugnt på jobbet så står man ju bara där och tänker ”kan någon beställa en sallad någon jäkla gång?” Sen kommer alla på en gång och vill ha en jäkla sallad, så då vill man att det ska vara lugnt. Aa ni fattar. Man är helt enkelt aldrig nöjd. Menmen, att få två cappuccino per sag gör mig relativt nöjd. Vet inte om jag borde börja tacka nej när jag erbjuds men det känns oartigt plus vem fasen tackar nej till en cappu? Inte jag iallafall. 

Slutade 14 och det var såsåså fint väder så ville verkligen hitta på något. När jag kom hem skulle Anna och Millie ta en kaffe så jag ville självklart joina men alla caféer stänger så fruktansvärt tidigt så vi hann inte.. Men jag och Anna gick bara till Empress, baren nedanför oss, och fick varsin Cola av Jake som jobbar där. Gratis är gott som man säger. Sen dess har jag handlat mat och lånat lite filmer på biblioteket för Steves fantastiska dator med filmerna crashade.. Tragiskt.

Har verkligen inget emot att gå upp tidigt förutom att det är så kallt. Men det är så himla fint att se solen gå upp och när färgerna på himlen byts ut. Fina påsar under ögonen va? Sömnbrist kallas det i detta fallet. Inte sovit en hel natt sen jag flyttade in. Ska jag behöva gå över till piller är frågan? Får gå till Apoteket och rådfråga för detta håller icke.

Kommentera

