Helgen

I fredags hade jag riktig fredags-känsla. Slutade klockan 14, det var sol, hade fått två cappu och lön. Ähe, härlig känsla! Men senare mot kvällen så blev jag så trött och slocknade runt 22. Kroppen är inte van att gå upp klockan 6.30. Så det blev en lugn fredag. I lördags gjorde vi inte så mycket på dagen. Jag och Anna tog oss till Rose Street Market och fikade på ett så mysigt cafe med en container på bakgården. Sen så var alla lite partysugna så hela gänget gick ner till baren och körde lite biljard och drack GT, så gott ju. Bytt från mojito tror jag. Runt halv 11 åkte jag och Anna till Robs lägenhet för att sedan åka vidare till en klubb i Brunswick vilket är ett hippt område. Åh, hade verkligen en rolig kväll. Dans i typ 5 timmar haha. Sängen anlände jag till klockan 5. Så söndagen blev S to the LÖ. Jag, Anna och Steve gick ännu en gång till Naughty Boy men igår blev det en Brekkie Roll, var sugen på något greasy ni vet. Sen var vi bara hemma, gick och lånade filmer på bib och ja, hade en slö söndag.

Planen för kvällen blev väl egentligen att åka till Jakes lägenhet, han har bott här men flyttat, för han skulle ha house party med pinjata. Ni hör ju, pinjata. Trots att vi var trötta så duschade vi och liksom velade fram och tillbaka. Men jag somnade klockan 21.30 och vaknade tolv timmar senare. Antog att jag hade lite sömnbrist sen lördagen. 

Idag är det röd-dag för det är Queens Birthday så får se vad vi hittar på. Jättefint väder så vill inte vara inne.

Kommentera

