Sumo salad

Min trial idag gick bra vill jag säga men ändå inte hoppas på för mycket. Gör jag det blir det aldrig som jag vill, men samtidigt kan en inte gå och säga att en är dålig hela tiden? Det funkar ju inte heller. Aja, jag hoppas verkligen det gick bra för dom jag isåfall skulle jobba med var jättesköna och i min ålder. Var där i en timma och sen när timmen var slut sa hon som hade intervjuen ”grab a large salad before you go!”. Det hade jag hoppats på hela tiden att hon skulle säga haha. Så då slapp man stå för egen lunch göttgött.

Blandade fyra olika. Namnam. Har käkat där förrut men tycker det är lite överpris. Detta är liksom en stor för ca 75kr. Men gott är det och ännu godare gratis! Gick i lite affärer efteråt innan jag åkte hem. Åt upp salladen i sängen framför Prison Break som jag började kolla om igår. Den är så jäkla bra. Vet inte när men det kommer ju en ny säsong. Bäst att påminna sig om hur serien började då jag tror att den nya säsongen ska utspela sig innan..? Well, let’s see (eller googla) about that.

Kommentera

