Foto session

Började dagen ganska tidigt idag. Jag och Anna var på kvarterets bib när det öppnade runt tio för att fixa lite saker för ingen av oss har dator.. Tufft liv. Sen gick vi till ett asnajs cafe tre dörrar längre mer på gatan. Dom hade en gömd innegård som Anna visade mig. After that följde jag med henne på lite ärenden och sen for jag på arbetsintervju! Ska ha trail på torsdag. 

Sen tog jag en omväg hem för att jag ville det helt enkelt haha, för att se nytt. Sen handlade jag mat påväg hem. Vi åt framför tvn, i soffan. Bästa ju. Steve har nämligen över 300 filmer på sin dator vilket är livet. Ikväll såg vi på Due Date. Sen dess har jag bara varit i min säng och lyssnat på musik och haft en foto session.  Ska strax släcka för natten.

Kommentera

