Tjenixen. Dom senaste dagarna har jag bara försökt komma in i huset och försöker att intala mig att det är ”hem” ni. Fick sms av Anna med frågan ”är du hemma?”. Ah, känns så konstigt men så himla kul. Jag har liksom flyttat hemifrån, ish. Jag betalar hyra, får står för egen mat osvosv. En ganska bra övning ju. 

I fredags så introducerade Millie, Zack och Steve för ”pool” vilket är biljard. Fattade inte vad dom snackade om när vi skulle ”play pool later!!” Men sen fattade jag, haha. Ägaren av lägenheten äger även baren under så dom är stammis där. Hur klockrent är inte det då? Kompispris får dom också. Ah, fint det.

Idag har det verkligen varit en skön söndag. Jag och Millie har legat inne och sett på film efter film och även How I Met Your Mother. Vi gick utanför dörren för kaffe och muffin och sen tillbaka. Ögonen blev fyrkantiga men jag har saknat att se på film som faan. Sen blev det även denna söndagen ett besök på Lentil As Anything med Malin. Idag åkte vi inte till samma som förra gången utan vi tog den som ligger lite närmre där jag bor nu. Det ställer var mycket större, fler folk, coolare inredning och stämning samt att det var buffé!! Ähe fyfasen vad gott. Var tvungen att knäppa upp kjolen och gå hem. Men vi tog en bit följe och hade riktigt intressanta samtal om viktiga saker. Mycket trevlig kväll. 

Nu är jag tillbaka och ännu en film är på, men hoppade in i mitten och fattar noll. Men jag har så jäkla ont i magen och det känns som att jag aldrig kommer att vara hungrig igen. Men det vet vi ju alla inte är sant. 

Kommentera

