Fitzroy North

Alltså åh! Blev medbjuden på Biancas hejdå-middag som åts på en Thairestaurang. Det var verkligen så roligt att träffa mina soon-to-be roommates. Eller ja, jag ska dela rum med Anna och sen bor det fem andra där också. Alltså ett så kallat Share House. Sicket härligt gäng. Dom är som en familj, så lite nervöst är det ju såklart att jag ska komma där och ta en av medlemmarnas plats. Men jag tror det blir bra för dom var så trevliga och roliga haha. Hoppas dom gillar mig:p lol. Bilder får ni när jag stadgat mig lite, packat upp och så. Ni aaaaaanar inte hur skönt det ska bli att packa upp ryggsäcken och lägga den under sängen. Eller sälja den kanske är bättre då det är lita para knas. Och att ha wi-fi!! En tv!! Film! Serier! Fyfan vad gött. 

Sen hatar jag att söka jobb och vara arbetslös. Helvete vad jag hatar det. Det i kombination med att ha ont om pengar är så jäkla påfrestande. Man vet att man måste ha ett jobb, men att skriva det där himla cvt är något av det värsta jag vet. Igår var en sån dag som sög. Kände bara hopplöshet och att ingen någonsin kommer anställa mig och att jag aldrig kommer klara av ett jobb. Men idag kändes det bättre. 

Där över baren ska jag bo. Fönstrena precis på gaveln är till mitt rum.
Köpte nylonstrumpor häromdagen. That time of the year you know. Kul för er hemma som kan börja gå utan;)

Kommentera

