Pay as much as you want- eat as much as you want

Har ni hört något bättre koncept? I think not. Mötte Malin på en restaurang vid namn Lentil As Anything. Den ligger på lite olika ställen men vi bestämde oss för att ta den i St Kilda. Så jag knallade dit. Barbent. Dumt. Det har varit jättefint väder idag och soligt så jag hade kjol hela dagen. Meeen det blir kallt så fort solen går ner. Fast hade jacka på mig och en sweatshirt med mig så det var löönch.

Iallafall, när jag träffade Malin i veckan så berättade hon om detta ställe där man äter det man vill och sen så betalar man hur mycket man vill, sweet! Beställde japanska pannkakor med diverse såser på och lite grönsaker. Väldigt udda men mycket gott. Sen körde vi både kaffe, chai och varmchoklad haha. Hade inte så mycket mynt så betalade för lite egentligen, får helt enkelt gå tillbaka en annan gång och betala mer. Dom har frukost också.. Dröm ju. Vegetariskt är det också!

Kommentera

