Sunny Sunday today

Hallihallå! Tänkte börja med att säga att gårdagen var jättetrevlig. Åkte till Simons ställe, Annas kille heter alltså Simon, och var där runt fyra. Det var mer ett dags-chill-krök så vi satt på hans uteplats i några timmar. Han hade lite kompisar som kom och gick så det var roligt att träffa lite människor. Sen kom även Bianca och det är hennes säng jag ska ta över haha. Lite synd för hon var också jättetrevlig precis som Anna. Men ska nog hem till dom i veckan på hejdåmiddag för Bianca och då får jag chansen att träffa dom andra som jag ska bo med, perfekt ju! 

Men jag tackade för mig runt åtta och smet inom Coles på vägen hem och köpte jordnötssmörs oreos och majstaco-chips. Ugh, dom chipsen är så goda. Ni vet när man är lite salongs, det är så jävla gott att äta då. Särskilt salt. Jag är mer för att äta under alkoholensgång istället för när man är bakfull.

Nu har jag precis slängt i en tvätt och tänkte börja på en ny bok. Sen ska jag nog träffa Malin för käk och Eurovision! Dock vet jag redan vem som vann.. Antingen ska vi kolla på play eller så sänds den här på tv eftersom Australien är med och deltar! Eller den sändes typ 5am här, men reprisen skulle gå 7pm tror jag.

En reaktion på ”Sunny Sunday today

Kommentera

