Saturday 14

Gårdagen:

  • Öppnade bankkonto
  • Provjobbade
  • Åkte med linje 86 och upptäckte ett fantastiskt område, strosade runt där i ca 5 timmar? 

Ja så såg dagen ut igår. Kom till hostelet typ åtta för jag gick runt i affärer i cbd också. Vet inte varför men motivationen till att köpa kläder finns inte för tillfället. Ser så mycket snyggt, men aa jag vet inte. Mamma ska skicka lite kläder hemifrån. Stolt över mig själv som kom på den idén. 

Har även kommit fram till att jag utvecklat en kärlek för muffins? Aldrig varit ett stort fan för jag tycker oftast en muffins är för stor och för torr. Jag har bara ätit två än så länge på jag vet inte hur länge men själva idén av en muffin är så fin. Halvt inslagen i papper. Det ser så mysigt och gott ut. Självklart är muffins från caféer, gjorda from scratch, mycket bättre än en paketerad från 7/11, men deras apelsinmuffin var fanimig asgod. Hög standard. Igår fann jag ett litet bakery där dom sålde päron och passionsfrukt muffins och den ska ni veta var saftig. Åh såg god.

Nu har jag precis ätit frukost på hostelet. Avocado toast finally. Hittade en billig i mataffären härom dagen och bröd får man av hostelet, gött det. Hade även jordnötssmör i en kanten för jag ville se om smakerna gick ihop- och det gjorde dom! Haha shit vad B, men det var gott.

Ska ta mig till ett gym som erbjöd en ett gratis besök och sedan ska jag på inflyttningsfest. Det är Annas, min framtida roommate, kille som håller i det. Ska bli kul att få träffa lite folk som faktiskt bor här och är här ifrån. Är trött på såna som mig själv som reser från och till exakt samma ställe . Konversationerna blir ju exakt likadana och det blir som att klicka på play.


Me rt now. Fin morgon-friss va? 

W

Kommentera

