Always a reason to celebrate 

, men om det inte finns så får man helt enkelt skapa en! Man borde alltid fira, eller iallafall lyxa till det någon gång inland. Haha så sa jag precis alltid, aja. Igår firade jag med denna tasty lunchen för att jag har hittat boende! Så jäkla fint var det, speciellt rummet som jag ska dela med en svensk tjej. Självklart ska jag dela med mig av det när jag flyttat in. Ni anar inte hur skönt det ska bli att slippa packa ryggsäcken var tredje dag. Flyttar in om en vecka!

Kommentera

