12/5

Började dagen idag lite långsamt, åt frukost, fyllde i lite papper angående boendet och sedan gick jag faktiskt ut och sprang. Snacka om att kondition är en färskvara. Det var både tungt för ben och andningen, men det är bara att bygga upp. Har varit ganska rädd för att ta upp träningen för jag är så rädd att jag ska bli besviken på mig själv, att jag jag blivit ”dålig”. Men det kändes helt okej idag efteråt så det kändes skönt! Jag sprang runt i St Kilda där mitt nu araber hostel är. Det ligger lite söder ut. Sprang mot piren och sen längst St Kilda Beach. Hittade sen en skit ball gata med 100 caféer och liknande men det får vänta tills ekonomin finns inne… Sen hittade jag även Luna Park som är en turistattraktion här. Det ser ju inte lockande ut i mina ögon, inte alls faktiskt.

Kommentera

