Tiden? Var tar du vägen? Sitter på bussen mot vårt näst sista stopp. Våra senaste veckor på resande fot har varit dom bästa och mest händelserika veckorna i mitt liv. Jag har älskat det. Alltifrån att surfa, bott i tält i en skog, paddlat kanot ca 1,6 mil, roadtripat för att vinna tid men kom försent för vi var tvungna att ringa polisen pga virrig tant på vägen, åkt jeep på en ö bestående av sand och även där bott i tält och haft det härligaste gänget och guiden, min fibbliga resekompanjon tappade sin telefon och förstörde sin andra, missat en segeltur, köpte en ny segeltur, sett det mest fantastiska hav och vita sandstränder, snorklat med koraller, färglada fiskar och sköldpaddor, sovit på en segelbåt, blivit småkär i fyra britter och seglat hem i storm. Hade efterfest med segelgänget vilket resulterade i en helt blank kväll, men tror jag hade kul tills jag inte hade det, sen åkte vi till en ö där vi bla höll en koala och även såg tre vilda vilket var mycket coolare, världens bästa djur. Och nu sitter vi på ännu en buss som tar oss längre upp i detta fantastiska land. Detta är absolut det kortaste jag kan beskriva lite av vad vi gjort. Ska skriva noggrannare om allt när jag orkar. Detta är livet alltså, att resa. Fyfan, vill aldrig att det ska ta slut. Vill se mer och mer. Blir nästan tårögd när jag skriver detta. Kommer minnas detta och sakna så otroligt mycket. Men allt har sitt slut som sagt.

Byron Bay 

    
    
 
Gagaju bushcamp i Noosa 

    
 Åh, här har vi kärngänget. Vi alla började på Bushcampet och alla (nästan) åkte sen till Fraser Island tillsammans och sedan Airlie Beach. Har verkligen varit så roligt att träffa dessa människor.

   
    
    
    
 Roadtrip med bästa tyskarna Maria och Kathi, och en polisbil.

Fraser Island  

    
   
    
    Bästa Chris. Gjorde ju resan 12/10.
    
    
    
     
    
Whitsundays 

    
    
    
    
    
  
  
Magnetic Island 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

    (Detta är bara ett snabbt urval av massa fler bilder)

Kommentera

