Tänk om jag hade lilla nubben

Har haft en så himla mysig dag! Vid fyra begav jag och Alex oss mot Andrea och Siri där dom och August hade fixat ett riktigt smarrigt bord! Alltså gud så gott det var. Det är ju sådan mat man tar några omgångar av men ändå känner sig helt ok mätt efter. Och det gör inget om det kallnat lite, lika gott ändå. Så där satt vi i några timmar och bara hade det allmänt fint. Sen när Jakob kom så fick han skynda sig att äta för vi andra hade slut på tålamod då vi ville leta efter påskgodiset som påskharen hade gömt;p Alltså svenskt godis, som jag saknat. Eller, jag har ju bara gått fyra veckor utan det och egentligen har jag inte tänkt på det alls men när man väl äter det så vill man ju ha mer. 

Sen lekte vi lite till lekar innan jag och Alex gav oss hemåt. Båda har varit så himla trötta idag? Vi båda somnade typ 1,5 h mitt på dagen. Sen gick vi inom 7/11 och jag köpte choklad. Jag tror jag har blivit sockerberoende.  

    
 
Deras hus ligger i Newtown och det var så mysigt!! Påminde jättemycket om San Fransisco, kändes som ett typiskt område och hus som det finns där. 

Som sagt, en mycket trevlig eftermiddag och kväll! 

Kommentera

