Bye Bali

Alltså åh…! Jag är så himla glad att jag tog beslutet att åka till Bali. Det har varit 10 helt fantastiska dagar. Så himla roligt att träffa Malin framförallt då, men Emma och Viktor är två helt fantastiska människor! Vi har haft så kul. Känns verkligen som jag känt dom länge. Vi hann gå och äta frukost imorse innan deras buss kom och hämtade dom, så det var en god sista stund tillsammans. Sorgligt att vinka hejdå. Mitt flyg går inte förrän ikväll men kommer åka dit i god tid för här kan man inte räkna med trafiken. 
Men jag är redo för lite äventyr i Australien nu. Ni vet känslan när man ska hem från en solsemester, det känns verkligen så. Eller det är svårt att beskriva, men Australien är ju min plattform på denna sidan jorden så på något sätt känns det som ”hem”. Men det kommer ju vara lika varmt där så hem från solsemester känns det ju ändå inte som, haha knasigt. Men på söndag har jag varit borta från hemhem i en månad? Tiden går fruktansvärt fort.
Efter allt från ap-bett och rabiesvaccin, risfält och kaffeodling till dyraste kaffet i världen, att vakna 02 am och gå upp för en vulkan för att se soluppgången, sjukt god mat och himla roligt sällskap tackar jag för Bali. Jag har bara besökt två orter varav en jag älskade, så absolut ska jag hit igen! Alla borde åka hit, man blir automatiskt lugn på något sätt. 

   
Gick precis och köpte min sista Chicken Satay med jordnötssås här på Bali, halleluja. 

Kommentera

