Snaps

   På äventyr i Glebe.
    
 En lunch vid Oxford ST.

   
   
Medan alla sov länge i lördags gick jag till typ centrumet skulle man kunna kalla det, här i Annandale, och åt frukost. Klockan 12. Så himla mysigt café detta. Vill bli stammis. Men detta var första gången jag åt yoghurt sen jag kom hit…! Fyfan vad gott. Dock inte laktosfri och det var säkert efterrättsyoghurt men tror det är lugnt. Det finns typ inte laktosfri yoghurt i mataffärerna här så därför har jag levt på mandelmjölk. Eller har hittat det en gång men då har det varit i enportioner och det gillar inte miljövännen inom mig.

Kommentera

