Bondi

Förlåt alla trogna läsare för lite usel update. Men bättre sent än aldrig!!

Bondi beach är ju liksom världarnas strand så absolut ville jag dit asap. Jag, Alex och Jakob åkte dit i torsdags vid lunch. Alltså när man hoppade av bussen och såg vattnet så blev det lite wow-känsla. Inte för att det var någon märkvärdig strand, men att jag är verkligen här nu. Jag hörde ca 100 svenska röster för tydligen kryllar det av svennar och européer där eftersom vi vill sola och bada. Även tjejen vi köpte kaffe av var svensk. Jag hade absolut kunnat tänka mig att bo där den tiden jag är i Sydney men hyran är ganska dyr.. Iaf var det skönt med ett första dopp i au! Och ja juste, om jag brände mig? Räkna med det. Så jävla puckad. Fattar inte hur jag kunde bränna mig på framsidan för det är ju lätt att smörja in. Men ryggen blev fläckig af. Jag smorde in den själv, och det gick ju som det gick. Men efter mycket lotion och Aloe Vera har det lagt sig rätt bra. 

    
   
   
Ska förmodligen dit imorgon, måndag, och träffa två gamla vänner som har bosatt sig här!

Kommentera

