Friday

Hade en riktigt bra kväll igår. Jag, Malin, Amanda, Frida och Daniela började på Boulbar. Vi hade inte bokat bana eller så utan vi körde på en speedbana där man mötte olika lag. Det var rätt kul men jag hade inte bokat en bana i 90 minuter för så kul var det inte så man vill hålla på så länge. Speedbanan var gratis dessutom, det gillar vi! Men det var inte resten av kvällen… Varför ska man tycka att det är roligt att bli lite sådär roligt full, och bara vill ha mer? Sen inser man att man inte behöver mer innan det är försent. Men igår höll jag mig på banan! Efter lite spel gick vi till Hello Monkey för en drink och sedan begav vi oss till Nefertiti. Alla tre ställen vi var på ligger super nära så det var skönt, runt Rosenlund och Grönsakstorget. Kul att vara i den delen av Göteborg och inte bara avenyn. Jag tyckte Nef var skitnajs. Asgo musik och dansiga människor. Ähe, skönt ställe. Vill definitivt återvända.

img_7994

img_7998img_8001

Kommentera

