Avo, egg, coffee on repeat

Startade dagen med det vanliga; avokadomacka, ett ägg, ett glas juice och många koppar kaffe. Kan man tröttna? Ska strax hoppa in i badrummet och raka benen since jag ska till Skönhetsfabriken sen. Haha hur låter det? Ska dom stoppa in mig i en maskin så jag blir vacker? lol. Det är iallafall Clarion Post hotellets gym och spa typ. Fick presentkort där i julklapp så jag ska på, eller få, fotvård. Spännande.

Dessvärre inte tagna av mig, för jag var alldeles för glupsk för att minnas att jag ska fota min frukost innan den slinker ner, höh. Från pinterest i vilket fall.

Kommentera

