Borde hyrt in mig hos någon i innerstaden denna veckan för jag har och kommer bokstavligt talat vara i stan varje dag. Så mycket som ska fixas innan det bär av på söndag. Men jag känner mig och på lördag vet jag hur handlingsförlamad jag kommer vara och det kommer säkert finnas tusen saker som jag skjutit upp till sista dagen. MEN jag skapar lätt problem från ingenting och oroar mig alltid i onödan så jag får nog bara andas ett par extra gånger, så ska nog allt lösa sig.

Jag ska om en stund slänga mig till stan igen för att köpa böcker, bokrean började imorse, och sen en midjeväska eller en sån ficka man har runt halsen, så man kan ha det viktigaste nära kroppen när man sover på tex hostels eller så. Alltså bankkort, id, mobil osv. Samtidigt som jag måste spara så måste jag ha något att ha på mig i typ 28 grader. ALLTSÅ VÄRME här kommer jag. Åh, så glad för min skull, lol. Men därför vill jag ju köpa lite sommarplagg va, men det kan jag ju göra på plats. Lite roligare kanske.

IMG_7173Igår efter tandläkaren och frisören så åkte jag till stan för att Malin var där plus att jag skulle gå till banken men den var stängd.. Men då passade vi på att äta lunch och denna gång blev det på El Corazon. Köttbullar för oss båda, därför bilden. Dock är bilden från en rolig helg i stockholm med en del av tjejgänget. Det var så roligt. Måste göras om.  Men bilden var ju på köttbullar. Haha asså vilket fult inlägg men ville blogga lite om min otroligt spännande vecka i stan;)

Kommentera

