Äntligen torsdag

Började dagen hos tandis. Har haft x antal olika tandställningar så är en van besökare. Men alltså, det gör så ont att ta bort tandsten. Efter det åkte jag in till stan för att kolla på lite somrigare toppar, fick med ett halterneck-linne från BikBok. Sen! Då gick jag till Orange&BLK som nu öppnat vid grönsakstorget. Jättefräsch lokal och inredning, och menyn likaså. Allt lätt gott och fräscht. Men det fick bara bli en juice för min del, den hette ”Bowie” och jag minns inte exakt vad den innehöll men bla äpple, apelsin och mynta. Ingefära också. Mycket god. Sen köpte jag med mig sallad från deli. Blev inte den gamla vanliga, men jag lyckades som fan med den idag. Såå god. Så den åt jag hemma framför Ellen på tv. Älskar att äta i soffan.

 Om ett tag ska jag byta om och köra bodypump på Frölunda torg, aldrig varit på det passet där förut. Alltid skeptisk till nya instruktörer. 

 
Inte så vacker för världen kanske, men som sagt ska man inte döma efter utsidan.

Kommentera

