Oh nana what’s my name?

Grattis till alla Julia (Julior?) där ute! Vi har namnsdag idag. Säg grattis.

Vaknade runt 8 idag och hade redan då fått ett mail från nelly.com att jag hade namnsdag. Ha, att en internetsida vet det innan en själv. Nejdå, jag visste, hade bara inte kommit på det än. Mamma visste det iallafall inte så henne fick jag påminna, men farmor hon visste. Ett gulligt garttis-sms fick jag så jag tackade såklart. Någon minut senare ringer hon för att tacka mig för mitt tack-sms. Haha, farmor<3 Sen begav jag mig bort till Tårtan för att göra lite mackor. Tårtan (Svenska Smörgåstårtsfabriken) är alltså Mallans jobb. Väl där möts jag av ett grattis, och fick lite senare dela vetskapen av att hon skulle bjuda mig på lunch<33 Bästa hon. Tack igen! Vi åt på Café Hängmattan, som ligger precis i början av backen mellan Kaptensgatan och Stigbergstorget. Jag tror och hoppas jag skrivit om det förut för det är BÄSTA STÄLLET. Vegetarisk lunchbuffé. Alltså allt är så gott, åhåh, blir nästan tårögd. Eftersom det är buffé så är det ju obligatoriskt att man tar minst två gånger. Men andra omgången så äter man bara för det är gott, för mätt blir man fort för man tar så mycket haha.IMG_7910IMG_7909Ni ser ju färgerna, man blir glad. Likaså smaklökarna och magen. Ville äta där innan jag lämnar svearike så det satt mer än perfekt.

Kommentera

