Man lär sig inget om man aldrig vågar prova något nytt

Cykel blev Sprint idag. Ajo jag lever ju, men jag trodde nog inte att jag hade många andetag kvar på jorden under de minuterna vi skulle sprinta. Både jag och Malin var lite smått nervösa. Men vi överlevde ju och jag skulle ljuga om jag skulle säga aldrig igen, för det är något med att sätta växeln på max och bara köra. Pannben rätt igenom.

Middagen var redan bestämd så det längtade jag efter där på cykeln. Hamburgare. Varit sugen på det ett tag så DET SATT SÅ JÄVLA FINT. Var ju aphungrig och aa, nam. 

 
Riktigt såhär såg det inte ut. In-N-Out i Cali.

2 reaktioner på ”Man lär sig inget om man aldrig vågar prova något nytt

Kommentera

