Magasinet

Phjuu, dagen igår! Var igång från 8.00 med 1or… Jesus, vilka energiknuttar. Men det var kul ändå. Slutade strax innan halv 5 och åkte då in till stan för att äntligen testa Barre Move som Nordic nu har börjat med på vissa klubbar. Fan vad besviken jag blev på passet.. Får väl ha lite överseende för det var andra eller tredje gången instruktören körde passet, men det var så rörigt och sen hatar jag Domkyrkan-gymmet. Men jag blev svettig så något fick jag väl ut.

Sen bar det av för en kvällsfika with some friends. Så kul med sånt mitt i veckan. Det blev Kafé Magasinet igen, men det är ju så nice. Men annars i veckan så har jag jobbat till största delen faktiskt! Både skola och agerat smörgås beredare.

Nu äter jag frulle och njuter av att inte börja tidigt. Ha en bra dag så hörs vi senare!!

Kommentera

