Igår:

Mötte upp mamma och pappa på champagnebaren runt 8. Fick ett (asgott) glas champagne och kollade på när mampap halsade två ostron, alltså förlåt men nej. Nej. Kommer nog aldrig våga smaka. Sen gick jag och pappa, notera: jag OCH pappa, till Sticky Fingers för att titta på en av hans anställda som deltog i en hårdrockstävling, notera HÅRDROCK. Haha! What?? Det var inte så värst farligt förutom alla blickar av folk som inte förstod att vi var far och dotter och den slags musiken är inte min smak direkt, mest skrik. Men jag tycker det är fint att iakta människor som gör det dom brinner för. Samt att se publiken vara så engagerade, stå längst fram och headbanga. Fint ändå.

Sen mötte jag upp ett gäng på biljardpalatset som låg på samma gata. Trevligt! Att göra något istället för att bara sitta ner och dricka en drink eller öl. Fast det är ju trevligt i sig det med. Men usch vad dålig jag var på biljard. Trodde jag skulle vara bättre. Sen sov jag hos Mallan. 

    
   

Kommentera

