Vädret är helt fantastiskt vänner!!!!!

Tjenixen. Gick en promenad till Slottskogen och satte mig i solen, och läste. Själv. Mm, ja man kan ju undra. Kändes iallafall som att jag blev asbrun i ansiktet där och då men tror inte det. Det får vänta någon vecka till, mihi. Sen gick jag till banken cuz I’m just that rich. Eller.

Sen åkte jag till Kafé Magasinet och mötte Sofia för en sen lunch/fika/kaffe you name it. Vi, eller mest Sofia, fick en kompis. Den la sig helt oprovocerat intill Sofia och bara chillade, what a lirare. 

Sen kom jag hem, FaceTimeade med en liten londonbo vid namn Shadi. Mys! Och nu ska jag dricka te för me is cold. Bye!  

    

Kommentera

