Who’s that girl

Så himla ledsen att jag inte fotade min middag igår. Varit veg i veckan med undantag för fisk, så jag har ätit mycket färgglatt. Så mycket roligare ju! Men igår så åstadkom jag den godaste falafelrullen: egen hummus, rödbeta blandat med feta, babyspenat, ruccola, majs och ja obv falafel och så la jag det i ett färskt libabröd. Alltsååå!! Tips. Åt rester nu till lunch, dock ingen falafel..

Sen väntas det kalas hos farmor och sen lite röj på stan. Va? På en söndag? Yep. 

 
Atm.

Kommentera

