Namaste

Sitter nu å väntar på att få springa in och ta plats på yogan. Mest populära passet på Nordic. Sjuka köer på den typen av pass. Men antar att det är en populär träningsform, jag gillar det ju också. Fick ta drop-in så var här 45 minuter innan. Måste ju köa vid bokningsmaskinen serrni. Jag var först i kön, därför bokade jag också först men sen kom det en tant från ingenstans och gick före tjejen bakom mig, och det var inte så att hon missade kön. Alltså, vad i helvete? Du går inte före. Haha lol nu satte hon sig bredvid mig xD Men som sagt, jag skulle kunna gå på bandet lite innan men det är ju stress att få en bra plats väl inne i salen. Haha, vad gör man inte. Aja, ha en bra kväll! 

 

Kommentera

