Goda nyheter för glassälskare

Sia har nu släppt sina nya smaker inför 2016! Spännande, eller hur? Haha, jag älskar glass. Därför är jag intresserad och vill dela med mig av detta. Lite spexade smaker må jag säga, men dom flesta låter okej ändå. 

    

Detta var den goda nyheten nummer ett inom kategorin glass. Här kommer nyhet nummer två, som kanske är en utav de bättre på länge….: 

 
ALLTSÅ??? Nu äntligen kan vi med kännsliga magar för laktos snart äta B&Js utan att få ont i magen. Hur fantastiskt?? Nu hoppas vi bara att denna produkt kan pallra sig till Sveriges frysdiskar, om inte får jag väl köpa in dom själv.

I scream, you scream, we all scream for ice cream!

 

Kommentera

