Frågor en måndags morgon

Låt som när du är ledsen sörjer till?
hmm, har nog ingen sådan.

Beroende av:
Kaffe, avokado på macka och russin at the moment. Men sånt där ändras hela tiden vettni.

 

Vem behöver du mest just nu:
Min mamma tror jag, en bra att bolla med.

 

Vad tror folk om dig?
Ähm, bra fråga. Blyg tror jag, har alltid varit ganska inåt men väl med mina vänner är jag ju inte det. Men om någon skulle se mig på stan gåendes så skulle jag nog ”utstråla” en ”håll dig borta från mig”-känsla för jag går ofta med armarna i kors och rynkar på pannan, omedvetet. Har blivit påmind om att inte se så ”bekymrad” ut. Får helt enkelt jobba på det och se mer glad ut.

 

Stämmer det?
Haha till viss del då, eller blyg skulle jag inte vilja säga att jag är längre. Bekymrad är vi väl alla, vissa mer andra mindre.

 

Vad får du oftast komplimanger för?
Oj, vet inte.. Tråkigt va? Eller att några är tacksamma för att man finns, som man får höra ibland. Det är ju ganska fint att få komplimang för ens beeing.

 

Brukar du skratta för dig själv?
Absolut, jag är världens roligaste. Skulle vilja ha mig själv som vän. Så jag har oftast inte aaptråkigt när jag är ensam hemma eller liknande cuz it´s a lot of fun.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
*tummen-upp*

 

Nästa mål i ditt liv:
Resa.

 

Hur svarar du i mobilen?
”Aa hallå?/Tjenare/hello” Om det är någon jag vet vem det är, annars försöker jag lägga till mitt namn.

 

Vem ringde dig senast?
Alex

 

Antal timmar sömn inatt:
6,5 för jag ställde klockan på 7 ifall Dala skulle ringa om vikariebehov, men sen somnade jag om och gick upp 9.

 

Tycker du om din pappa?
Inte så mycket som jag ”borde”, dessvärre. Det hade varit intressant att skriva en längre text om detta men vet inte om jag vågar det. Det är skit svårt att veta vad som bör skrivas på en öppen internetsida.

 

Brukar du komma i tid?
Jaharå. Men är även väldigt bra på att bli sen om jag vill, alltså: om jag är sen kära vänner så är det medvetet.

 

När mår du bra?
När jag har mycket att göra eller det är mycket ståhej runt mig för då hinner jag inte gå in och grubbla och överanalysera allt. Och när jag är på resande fot. Och befinner mig med fina vänner. Fula också, lol. Nej men som nu när jag går hemma och dräller, då mår jag som sämst.

 

Hur känner du dig nu?
Sisådär.

 

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart.

 

Var du aktiv i skolan?
Det finns ju olika sätt att vara aktiv på i skolan. Jag var rätt aktiv i att plugga och få in arbeten och sånt i tid och plugga till prov. Men räckte upp handen gjorde jag aldrig och var inte med i någon kår eller förening som vi hade på vår skola. Eller jo jag var medlem i kåren men det var typ alla ändå, satt inte i någon styrelse och gjorde några val liksom. Om det säger något haha.

 

Favoritdryck på morgonen:
Kaffe och vatten, men börjat dricka mer juice.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Det beror väldigt på, men på en vardag mellan 23-00 nu för tiden. Fast ibland är jag så trött så jag slocknar mellan 21-22.

 

Är du blyg?
Har ju redan diskuterat detta lite, men jag tror att det står det i mitt bagage men mitt nuvarande jag är nog inte det.

Sysslar du med någon idrott:
Gymmet;) och allt därtill.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Alltså, jag har aldrig upplevt det tror jag. Men det finns ju vissa som man bara ”wow, där fanns något” när man får ögonkontakt med någon första gången, vilket kanske kan leda till kärlek? Då skulle säkert personerna i fråga påstå att det var det. Så mycket möjligt att det finns.

 

Är du bortskämd?
Jag tar allt basic för givet, vilket kanske gör mig bortskämd i dag? Men inte att jag blir bortskämd av mina föräldrar. Hade väl en period där mamma var förvånansvärt generös men sen förstod jag the value of money och skärpte till mig. Sen blir det en helt annan sak när du börjar tjäna dina egna pengar.

Kommentera

