pukka

Te-märke som te-märke, egentligen. Men dessa är så himla fina! Och det är ju så, det är trevligare att köpa det som är fint. Drack det med smak av lakrits och kanel hos min gudmor och tyckte det var så gott! Så jag köpte det och hela min väska och tågvagnen hade en doft av lakrits haha. Sen har chai-te alltid varit en favorit och det som heter ”night tome” köpte jag mest för att. Eller jag har hört att iallafall svart te inte är bra att dricka innan man ska sova men eftersom detta har namnet som det har så borde väl det vara accepterat.

Kommentera

