I onsdags åkte jag till Stockholm! Jag skulle på möte skulle man väl kunna kalla det, fast inte ett jobbrelaterat sådant. Men också för att hälsa på min gudmor och hennes familj. Jag bodde hos dom en natt så det fick bli kvalitets-tid. Mycket häng i deras nya fantastiska kök. Ändå bästa delen i ett hus. Hennes dotter som alltid varit så liten är nu 13 och blir 14 i vår, så det var kul att träffa henne också! Så mysigt var det iallafall även om det var kort.

Hemresan var mindre fridfull, brinnande lok och tre timmar sen hemkomst, men annars så! 

    
 
Hellen, som min gudmor heter, är så himla kreativ. Duktig på allt från inredning till att skapa. Inspirerande. Älskar matplatsen.

Kommentera

