Ove

Men alltså hjälp vad bra den var, En man som heter Ove. Bums till bion med er om ni inte sett den. Som alla säger så är det liksom skratt/gråt/skratt/gråt osv. Jag grät dock inte, ibland fungerar inte samspelet mellan känslorna och tårkanalen helt enkelt. Mysig film att se med familjen, alla skrattade så det var roligt att kunna göra något tillsammans men det var väl för att vi satt tysta och såg en film, fanns inget tillfälle för konflikter liksom.

Nu ska jag se sista avsnittet av serien Blå Ögon som jag började titta på häromdagen. Den är bara 10 avsnitt så don’t you worry att jag kollat på en 24 avsnitts-serie på mindre än 48. Inte för att det är omöjligt, har hänt att jag gjort det flertals gånger. Men serier är ärligt en gudagåva till mänskligheten. Åh till helgen vill jag hitta en ny som jag kan sträck-kolla med godis eller glass. Det ni, hade varit något.

Kommentera

