Jag har strumpbyxor under jeansen därför är mina anklar grå

Igår åkte jag och Malin hem till Jennifer. Vi kom perfekt till fika. Sen tittade vi på några killar som var i Asien som har gjort en film på youtube. Alltså, lagom avis är jag på LarsPalm som ska åka. Sen tittade vi på Taylor Swifts konsert. Måste se live innan jag dör. Sen blev vi bjudna på spaghetti och köttfärssås…(i know men den var god!!) sen hängde vi bara. Avslutade med tinder och popcorn. Blev hemkörd runt midnatt av snälla Lars. Mysig eftermiddag/kväll!

 

Kommentera

