Dag 7 av år 2016

Redan har det gått en vecka ish av året. Vilket får mig att reflektera över att ta tag i saker och ting. Jag har många punkter på den listan kan jag lova men idag ska en tas hand om: börja plugga körkortsteori. Fick låna Larssons böcker. Mampap kommer hem till helgen så då får det bli övningskörning också. Ska överraska alla backpackers med körkort när dom kommer hem.

Annars idag står inget särskilt på schemat. Borde få ihop lite jobbansökningar, men får se om jag orkar ta tag i det idag också. Ikväll väntar dock ett Bodybalance som jag tror jag klarar av att gå på! Bara lite snuvig i näsan men det ska nog inte sätta stopp för moi.

Kommentera

