Haft en skön dag idag. Vaknade halv tio och tittade om det fanns några intressanta jobbannonser. Svar nej. Så läste i ELLE istället. Jag tror verkligen på horoskop. Mitt var nästan klockrent, på vissa plan. Sen åkte jag in till stan med en 15 minuter sen buss. Efter någon timma mötte jag Mallan så strosade vi runt lite innan jag tog bussen vidare till BodyP. Nu är jag hemma och har duschat, ätit osv. Ska läsa lite i min bok tror jag, eller ELLE. Ha en bra kväll! 

 
Kolla cool himmel. Ser nästan ut som i en film där jorden kommer gå under.

Kommentera

