Ett pepparkakeland to be

img_7312img_7313


img_7314

Haft en produktiv dag idag! Eller ganska. Var på pass på gymmet, blev hämtad av mam och vi åkte och handlade så jag sedan kunde börja mitt pepparkaksbak vilket jag gjort ca hela eftermiddagen. Det tog tid. Trodde jag skulle hinna pynta dom fint och så men det får bli efter middagen. Dom jag gjorde idag är främst till för att pyntas och några ska bli små hus! Därför är dom ganska tjocka. Mamma gjorde egen deg som ska ligga i kylen tills imon så då ska vi baka dom som ska ätas. Lol mycket omständligt. Sen köpte familjen gran igår kväll också, trevligt!

Kommentera

