Bra på att baka och äta är vi iallafall 

Åkte hem till Larsson i förmiddags för julbak. Miss Palmer kom också så inhandlade vi vad vi behövde och bakade på. Man kan sammanfatta våra lussebullar med efter regn kommer solsken. Och vår lunch ska vi inte tala om, alla som är bra i köket hade bara tittat på oss med dömande ögon. Men det gick att äta. Och huvudsaken var att vi hade det bra!! Älskar dom!!

Mina Mozartkulor kommer jag få på söndag för dom hann inte stelna innan vi var tvungna att sticka. Tagga, så goda. Sen åkte jag förbi gymmet på vägen hem. Efter allt socker idag hade jag asbra med energi men lussebullsdegen satt i halsen så jag trodde jag skulle spy. Varsågoda för informationen.

 


  

Kommentera

