Är man trött eller

Var vikarie igår och idag på samma avdelning som i fredags, Månen. Så himla söta. Eller ja, till största delen är det verkligen något jag kan tänka mig att jobba med för att få ekonomin att rulla. Man gör liksom inte så mycket. Det värsta är dock att vi är ute så mycket och det är ju svenkallt nu. Men annars är 6åringar mysiga och roliga. Ibland jätte olydiga och jobbiga men då ryter dom riktiga fröknarna till, höhö. Även fast man inte gör så mycket är jag dödstrött vid klockan halv fyra och då är sista halvtimman sååå lång. Så var tvungen att koka mig lite kaffe när jag kom hem. Sen har jag riktiga förskolestrumpor, eller hur? Från Happy Socks. Ska jobba där imorgon med. Då är det julfest! Typ hela dagen, och barnen tycker det är så roligt. Jag fick verkligen hoppa in bästa tiden på året (- kylan), dom bara julpysslar. 

   

Kommentera

