”Är du ett barn?”

Jobbade på förskolan idag. Så mysigt verkligen och majoriteten av barnen tål jag. Så det är bra! Hatade barn för inte så längesedan, men nu tycker jag dom är roliga och intressanta. Frågan jag fått flest gånger är som rubriken lyder. Vissa tycker att 19=tant&fröken medan vissa tyckte jag var ett barn. Ett barn är jag ju inte. Försökte förklara att jag var inne på mitt sista år som tonåring och att det fick avgöra saken. Jobbade med några av mina gamla lärare från förskolan och låg-mellanstadiet haha. Att dom känner igen en fortfarande, mysigt. Slutade klockan fyra och gick då direkt till Malin since she lives typ bredvid. Sen åkte vi och köttade ett cykelpass, phju det var jobbigt. 

Nu har jag precis avnjutit en aaaasgod middag jag och mamma satt ihop. Mmm. Ska stanna inne and only inne ikväll. Jag och mamma är själva hemma, det är så gött när det händer. Denna helgen kommer vara en mysig en. Ha en rolig fredag! 

 

Kommentera

