Bye weekend

And hello a new week of nybliven arbetslöshet. Vet inte riktigt vad som väntar. Ugh, är så (ursäkta) jävla trött på mig som människa. Min karaktär suger och jag vill bara att den ska vara bra men vet inte hur man gör. ”Jag vet inte hur man gör, när man lever. För att inte vara rädd, att bli älskad, att bli sedd. Vet bara inte hur man gör”- Ett stycke ur Ulrik Munthers otroligt fina låt. Den slutar med att han ändå vill leva ett liv värt att dö för och lite så mår och känner jag. Men jag vet bara inte hur man kommer dit, till den dagen då man kan känna att man verkligen levt, gjort något av livet som man fick. Ähe, godnatt på er. Hoppas ni mår bättre än mig.

 

Kommentera

